lauantai 20. syyskuuta 2014

Kukkuu pöö :D


Olettekos huomanneet, että Bildmålarnanilta on tullut ihania uusia joululeimoja? Oli suorastaan nautinto päästä leikkimään näillä :)


Taidot taitavat olla vähäsen ruosteessa pitkän tauon jäljiltä, mutta tällainen kortti siitä huolimatta syntyi :)



Malli oli hivenen tavallisuudesta poikkeava ja idea tähän löytyi pinterestin ihmeellisestä maailmasta.


Kaikki käyttämäni paperit ovat Bildmålarnanin uutuuslehtiöstä Winter Collection. Todella hurmaava tekstikin löytyy Bildmålarnan uutuuksista. 


Toivottavasti edes joku on kaivannut minua tänä aikana kun blogissa on ollut hiljaista :) Minä ainakin olen kaivannut teitä ja askartelua :)

Iloisia aikoja

12 kommenttia:

Huunantuuhta kirjoitti...

Mä oon ainaki kaivannu! :) Ihana kortti, kuten tavallista, ruostetta en kyllä havaatte. ;)
Tervetuloa tutkimaan mun uutta blogia, sain uuden inspiksen bloggailuun.
t: Arvaatkos kuka ;)

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen kaivannut kauniita korttejasi :) Ihanaa, kun olet palannut! Kauniita syyspäiviä toivottaa Laura

Anonyymi kirjoitti...

Mukava kun olet takaisin blogimaailmassa :)
Pieni tauko tuntui pitkältä!
Ja muuten aivan ihana kortti suloisita leimoista.
Maarit

Majan Molla kirjoitti...

Tottakai olen kaivannut sun ihania kortteja kuten myös sinua. Ihana, että olet palannut tänne.

Sirpa kirjoitti...

Kyllä on kaunis ja niiin ihana!
Kyllä sinua kaivataan ja myös kuulumisiasi... ;)

Maikkis kirjoitti...

Kyllä on täälläkin kaivattu! Niin sinun ihania korttejasi, kuin sinuakin! <3

Tiinu kirjoitti...

Tämä on todella lumoavan kaunis kokonaisuus :)

Henttu kirjoitti...

Vitsit kuinka kaunis kortti!

Ritva kirjoitti...

Ikävähän sinua ja kauniita korttejasi on ollut...
Eikä sinun taitosi minnekään kadonnut ole tai ole ruosteessa.Päin vastoin ... taas niin kaunista jälkeä; värimaailma, koristeet kaikki sopivat täydellisesti yhteen :)

Marjut kirjoitti...

Oi miten kaunis :)

my house kirjoitti...

Full Article replica bags buy online check this link right here now Dolabuy Bottega Veneta browse around this web-site Dolabuy Chrome-Hearts

Unknown kirjoitti...

i8h12z2u40 w8q49j9h69 q4s95j4y31 w4h79j4s47 m1h74b9c13 j1n50i4v14