maanantai 5. joulukuuta 2011

Nopeaa ja yksinkertaista


Ostin joulukuun Craft Stamper- lehden ja pakko myöntää ettei lehti ollut yhtään minun normaalia tyyliäni, mutta ihastuin silti moneenkin projektiin. Harmittavasti vain materiaalitkin ovat niin kovasti erilaisia kuin mitä varastoistani löytyy...

Näihin pakettikortteihin on idea otettu siitä lehdestä. Minulla on ollut tämä käpyleimasin 10 vuotta, (leimasimen puukannassa on vuosi 1999) olen saanut sen lahjaksi ja vihdoinkin sille tuli käyttöä :) Tosi simppeliä ja nopeaa, ei siis ollenkaan minun tyylistä :D


Minulla ei ole ollut mitään paikka mihin pistää saamani joulukortit. Niinpä tein pikkuisen kotelon. Ohje löytyy täältä. Kameran kanssa vähäsen ongelmia, pahoitteluni kuvien huonosta laadusta.


Tämä suloinen neitokainen on Bildmålarnan Mimosa.


Vielä lähikuva tekstistäkin, joka on Paperinauhan setistä.

7 kommenttia:

TaijuS kirjoitti...

Ihanaa ja simppeliä!!

Mervi kirjoitti...

kivoja, mä olen tehnyt myös paljon noita korttirasioita, kätevät,-))m

Ritva_47 kirjoitti...

Aivan ihania juttuja taas kerran... tuollaisen korttirasin voisi tehdä vaikka lahjaksi :) Kiitos ihanasta vinkistä !

SannaS kirjoitti...

no pakettikortit on mageet!!!!!! =)
ja huiman ihana on kotelokin!!

Sara H kirjoitti...

Kiitos vierailustasi =)
Blogisi on aivan mahtava, huippu upeita kortteja vaikka kuinka paljon!!! Tagit ja rasia myöskin aivan ihania =)

maiju kirjoitti...

Mulle tuo Craft Stamper on paras leimailehti, mitä on olemassa. Itselleni se tulee nyt kahden vuoden kestotilauksena. Uutta lehteä juuri malttamattomana odottelen ;)

Kivoja pakettikortteja ja myös tuo korttiteline on kiva ;)

Anonyymi kirjoitti...

Noi pakettikortit ovat aivan UPEITA! Ja korttiteline myöskin ihan mahtishieno! Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle ja perheellesi!